UA | RU
  • FABIA
  • NEW SPACEBACK
      • NEW SPACEBACK
        NEW SPACEBACK
        Компактный автомобиль с современными технологиями и пространством для всей семьи
        • Активный и динамичный экстерьер, ​​​элегантный интерьер
        • Hi-tech оборудование, би-ксеноновые фары и Auto Light Assist
        • ​​Новые мощные и экономичные двигатели 1.0 TSI ​​мощностью от 95 л.с. до 110 л.с.​​​​
        • до415l /1381l
        • от3,9l/100km
        • от101g/km
  • NEW RAPID
      • NEW RAPID
        NEW RAPID
        Компактный автомобиль с современными технологиями и пространством для всей семьи
        • Активный и динамичный экстерьер, элегантный интерьер
        • ​​Hi-tech оборудование, би-ксеноновые фары и Auto Light Assist
        • ​​Новые мощные и экономичные двигатели 1.0 TSI ​​мощностью от 95 л.с. до 110 л.с.
        • до550l /1490l
        • от3,9l/100km
        • от101g/km
  • NEW OCTAVIA
      • NEW OCTAVIA
        NEW OCTAVIA
        "Сердце бренда" в новом улучшенном исполнении
        • Новые элементы в​ дизайне, полностью светодиодные фары
        • Онлайн-сервисы ŠKODA Connect
        • Передовые асс​​истенты помощи водителю
        • до590l /1580l
        • от3,9l/100km
        • от102g/km
      • NEW OCTAVIA COMBI
        NEW OCTAVIA COMBI
        New Octavia Combi
        • Новые элементы дизайна передней и задней части, полностью светодиодные фары
        • Онлайн-сервисы ŠKODA Connect
        • Современные с​истемы помощи водителю
        • до610l /1740l
        • от3,9l/100km
        • от102g/km
  • SUPERB
      • SUPERB
        SUPERB
        ŠKODA SUPERB
        • Новые динамичные двигатели мощностью от 180 л.с. до 28​0 л.с.
        • Рекордная вместительность салона в своем классе
        • ​​Самый большой в классе объем багажного отделения - 625 л/1760 л
        • до625l /1760l
        • от3,8l/100km
        • от100g/km
      • SUPERB COMBI
        SUPERB COMBI
        ŠKODA SUPERB COMBI
        • Новые д​инамичные двигатели мощностью от 180 л.с. до 28​0 л.с.
        • ​​​​Объем багажного отделения 660 литров
        • ​Инновационные системы безопасности и комфорта
        • до660l /1950l
        • от4l/100km
        • от100g/km
  • KODIAQ
      • KODIAQ
        KODIAQ
        SKODA Kodiaq - Сильный, как медведь
        • ​​​Конструкция нового большого SUV от ŠKODA воплощает силу и защиту
        • ​​Размер, сила, семейный дух
        • Откройте для себя новые земли​
        • до720l /2065l
        • от4,9l/100km
        • от129g/km
  • KAROQ
      • KAROQ
        KAROQ
        Новый компактный внедорожник с характером
        • ​Полностью светодиодные фары и цифровая приборная панель​
        • Режим Off-road, современные технологии, ŠKODA Connect
        • Просторный и трансформирующийся салон благодаря задним сиденьям VarioFlex
        • до521l /1630l
        • от4,5l/100km
        • от117g/km
​«Наша марка базується на кількох "основах". По-перше, ми випускаємо відмінні автомобілі з одним з кращих в класі співвідношенням "ціна/якість". По-друге, у всіх наших моделей є яскрава емоційна складова. А по-третє, ми просто дуже хочемо зробити з Шкоди самий "людяний" бренд, не забуваючи при цьому про функціональність наших автомобілів».

Карл Нойхолда, шеф-дизайнер по екстер'єрам автомобілів SKODA, 2009 рік

 

 

  

1895-1900 Велосипеди «Славія»

Наприкінці позаминулого століття, в 1895 році, житель маленького містечка Млада 26-річний Вацлав Клемент купив новий німецький велосипед. Як і більшість молодих європейців, він був у той час завзятим шанувальником велоспорту, брав участь у змаганнях. Але нова машина виявилася на рідкість ламкою. Клемент написав гнівного листа представнику фірми в Чехії, а у відповідь отримав вимогу ... писати німецькою мовою. Обурившись, Вацлав вирішив сам перебрати покупку, так як він відмінно розбирався у велосипедах, хоч і заробляв на життя торгівлею книгами. Згодом йому прийшло інше рішення - будувати двоколісні машини. У компаньйони взяв тезку - Вацлава Лауріно, механіка з містечка Турново. Компанію партнери назвали «Лаурін-Клемент», а велосипеди стали продавати під маркою «Славія». У перші два роки роботи на світ з'явилися 5 нових моделей велосипедів, дизайнерами яких стали засновники компанії.

1900-1905 Початок виробництва мотоциклів

Компаньйони намагалися йти в ногу з часом і в 1899-му встановили на велосипед невеликий французький моторчик, розпочавши виробництво мотоциклів. Свій перший мотоцикл вони представили журналістам в Празі в тому ж році. Через рік з мотоциклетних деталей побудували чотириколісний двомісний екіпаж, а в 1905-му - 100 років тому - вже справжній автомобіль, який був названий «Лаурін-Клемент тип А». Обкатавши машину, в квітні 1906-го, її представили на Празькому мотошоу. Найменш потужна модель А (model A) отримала всього 1,25 кінських сил, самої зарядженої версією став мотоцикл Модель Б (model B) в 1,75 коней. Виробництво зростало і вже в 1900 році продукція заводу експортувалася до Англії. В цей же час мотоцикли Лаурин & Клемент були удостоєні вищих нагород на міжнародних виставках. У 1901 вони успішно брали участь у перших міжнародних перегонах Париж-Берлін, а роком пізніше чеські мотоцикли зайняли перше місце в перегонах у Богемії! Всього до 1909 Лаурин & Клемент виробили близько 4000 мотоциклів різних варіацій за типом та дизайном. Але на зміну їм прийшов новий феномен того часу - автомобіль ...

1905-1910 Перший автомобіль – Voiturette A

Знадобилося зовсім небагато часу, щоб фірма «Лаурін & Клемент» стала найбільшим виробником мотоциклів (1907 р.), а незабаром і автомобілів в Австро-Угорщині. Перший автомобіль Лаурин & Клемент в 1905 році отримав назву Voiturette A model, він був оснащений двоциліндровим двигуном з об'ємом 1005 куб.см. і потужністю в 7 кінських сил. Як і перші мотоцикли, перша машина відразу стала бестселером, а через деякий час перетворилася на класичну колекційну чеську машину. Саме Voiturette A завоювала для L & K стабільне положення на розвиненому міжнародному ринку автомобілів. Слідом за нею вийшла Модель В, яких було вироблено за три роки 250 примірників, що, до речі, було просто неймовірно для тих часів, а потім і Модель С з обсягом в 2042 см.куб. і потужністю в 12 к.с. У 1907 році, завдяки поступовому розширенню виробництва, яке уже вийшов за рамки сімейного бізнесу, Laurin & Klement заснували акціонерне товариство.

1910-1915  Модель S – успіх за кордонами

Зусилля Вацлава Клемента в створенні автомобіля, який би міг заслужити справжню довіру у широкого кола покупців, увінчалися створенням нової поліпшеної моделі - Моделі S. Перший автомобіль з чотирициліндровим двигуном з водяним охолодженням об'ємом в 1771 см.куб. і потужністю в 14 к.с. мав безліч оригінальних структурних рішень і був представлений в Чехії в квітні 1911 року. Тим часом маленька велосипедна фабрика перетворилася на солідний завод. У 1911-му Laurin & Klement навіть придбала фірму РАФ-«Рейхенберг Аутомобіле Фабрик», яка розташовувалась в місті Ліберець і випускала легкові автомобілі і фургони.

1915-1920  L&K Модель М – поєднання розкоші та користі  

L & K Модель М класифікувався як автомобіль преміум-класу. Він був оснащений чотирициліндровим двигуном в 4713 куб.см. і потужністю в 50 к.с. У число інновацій, встановлених на цьому автомобілі, входили, наприклад, динамо прожектори (фари), електричні стартера і сталеві диски. Під час Першої Світової Війни цей автомобіль був переобладнаний в машину великої вантажопідйомності (до трьох тонн) з двигуном, об'ємом близько 6 літрів. Автомобіль отримав маркування MS і надав незрівняну допомогу під час війни, перебуваючи у виробництві до 1920 року. Поряд з кількома моделями легкових машин у той час потроху стали випускати невеликі вантажівки та автобуси. Автомобілі експортували до Німеччини, Великобританії, навіть до Нової Зеландії та Японії. Приблизно третину автомобілів продавали в Росії.

1920-1925  Технології для сільського господарства та авіації

Після Першої світової війни компанія з Млада-Болеслава крім легкових машин, вантажівок і автобусів, була відома й іншими виробами. Наприклад, 450-сильними авіаційними двигунами V12. Їх робили за ліцензією «Лоррен-Дітріх». У Росії ж, особливо в південних губерніях, більше знали моторні плуги Excelsior (Ексельсіор модель Р4). Це була машина довжиною 9 метрів з двома величезними (діаметр 2,2 м) колесами, оснащена 80-сильним мотором об'ємом 14,5 л. Але після жовтня 1917-го партнерські відносини з Росією надовго перервалися. Моторизовані комбайни Р4 стали успішним виробом спільної діяльності Лаурин & Клемент і Roudnice company Рудольфа Баччера. Всього їх було випущено 51 екземпляр. Вже після війни без співпраці з боку компанії Баччера, були зроблені комбайни Р5, що перевершували за своїми параметрами попередню модель Р4. Вони експортувалися не тільки в Росію, як до цього Р4, але і до Франції, Іспанії і навіть до Південної Америки.

1925-1930  L&K 100 і 110 – найвища якість для середнього класу

У 1920-ті роки, для того, щоб вижити на ринку, компанії було потрібно об'єднання з сильним індустріальним партнером. Фірма випускала все більш потужні і дорогі автомобілі, а покупців, особливо після війни, виявилося небагато. Наприклад, в 1922-му заводи Чехословаччини побудували всього близько 10 тисяч автомобілів, з них половину - легкових. І в 1925 році Laurin & Klement злилися з компанією SKODA (Шкода) з Пльзеня (Pilsen) - великим машинобудівним концерном, заснованим в 1869-му. У SKODA, звичайно ж теж є своя легенда пов'язана з її відомою нині в усьому світі емблемою. Крилата стріла народилася з ... зображення профілю індіанця в головному уборі з пір'я. Засновник пльзеньського підприємства Еміль Шкода, подорожуючи по Америці, нібито познайомився з індіанцем, привіз його до Чехії і залишив жити у своїй сім'ї. Автомобільна біографія «Шкоди» почалася роком раніше покупки «Лаурін-Клемент». З 1924 року в Пльзені за французькою ліцензією збирали розкішні авто «Шкода-Іспано-Сюіза». Перший примірник цього автомобіля, оснащеного 100-сильним 6-ти циліндровим мотором робочим об'ємом 6,6 л., Отримав президент Чехословаччини Масарик.

У 1925 завод вийшов на ринок з новою моделлю L & K 100. Автомобіль мав класичний дизайн кузова і SV-подібний чотирициліндровий двигун, об'ємом 1771 куб.см. «Сотка» та її наступні модифікації (105, 110 і 120) володіли чудовою якістю і мали великі перспективи у майбутньому. Модернізовані моделі 110 і 120 з'явилися на ринку в 1925 році. Навіть після злиття з SKODA 110 модель була комерційно успішна і в 1926 вона отримала посилений двигун, об'ємом в 1944 см.куб. від 120 моделі.

1930-1935 Модель 860 – 8 циліндрів плюс 60 к.с.

У 1929 році в Празі була представлена абсолютно нова модель Škoda, що отримала назву Модель 860. Базові параметри автомобіля були «закодовані» в ідентифікаційному номері моделі. 860 означало поєднання 8 циліндрів і 60 к.с.! Модель відразу ж викликала величезний інтерес як у професіоналів, так і у простої публіки. Однак до 1933 році було продано лише 49 автомобілів з розкішним чотирьохлітровим двигуном. Причиною тому послужила, на жаль, непомірно висока для того часу ціна на автомобіль, 127 000 чеських крон за лімузин і 140 000 за версію кабріолет. У 1930 році підрозділ SKODA, яке займалося виробництвом легкових автомобілів, відокремилося і стало самостійною компанією SKODA ASAP (Автомобільне індустріальне акціонерне товариство).

1935-1940 Popular – народження легенди

Модель Škoda 420 Popular, яка незабаром стала легендою другої половини 30-х років 20 століття. Škoda 420 Popular  був невеликий автомобіль, вагою всього 650 кг і розвивав швидкість 80 км / год, при витраті 7,5 літрів на сотню. Ціна на нього була просто сенсаційною: 17800 чеш. крон за родстер і на одну тисячу більше за чотиримісний кабріолет. У 1934 група з чотирьох автомобілів Popular здійснили чотиримісячну подорож до Індії. З ними разом у подорож вирушив і популярний чеський голкіппер Франтішек Планік. З того часу Popular був визнаний і в середовищі автомобілів для комунальних господарств: будь-то «Швидка допомога» чи автофургони для доставки товарів.
Успіх модифікованого родстера на популярному ралі того часу - Monte Carlo Rally в 1936 році привели до створення наступної серії 70 Škoda Popular Sport, яка була створена спеціально для участі в цих гонках.

1940-1945  Вантажівки SKODA – моделі 254 та 256

Після окупації Чехословаччини в 1938 році SKODA стала приділяти особливу увагу виробництву вантажних, комунальних автомобілів і військової техніки. Все це вироблялося Škoda у співпраці з головним заводом у Плзені з імпортних комплектуючих, які виготовляв автомобільний заводу ASAP. У ці роки компанія SKODA ASAP ввійшла до німецької промислової групи Hermann-Goering-Werke і повністю переключилася на випуск військової продукції. Так, на заводі в м. Млада Болеслав виробляли різні типи позашляхових автомобілів, а також важкі гусеничні тягачі. А спеціально для Східного фронту з участю Фердинанда Порше побудували свого роду гібрид вантажівки і трактори на величезних металевих колесах RSO (Raupenschlepper Ost - повзаючий трактор - Схід). З найбільш затребуваних вантажівок SKODA того часу варто відзначити модель 256, вантажопідйомністю 2,5 тонни, а також 254 D з чотирициліндровим двигуном малої компресії з об'ємом 3,77 літра. До 1943 року було вироблено всього 2662 автомобіля, які за своїм технічним дизайном отримали безліч позитивних відгуків.

1945-1950 Tudor – знаменитість до берегів Австралії

По закінченні Другої Світової війни компанія була націоналізована і змінила назву на SKODA AZNP (Національне підприємство автомобільних заводів). За часів правління в країні комуністів, саме SKODA AZNP отримала монополію на виробництво легкових автомобілів. У самому кінці війни, 9 травня 1945 року, німецька авіація зруйнувала завод у Млада-Болеславі. Але вже в тому ж році там потроху почали збирати передвоєнну Škoda Popular і в 1947-му побудували 5334 легкових автомобілі. Перший автомобіль, що прийшов на зміну Popular 1101, став дводверна SKODA 1101/1102 Tudor, випущений на ринок в 1946 році. Трохи пізніше з'явилася і чотирьохдверна версія з вантажопідйомністю 300 кг. Так само проводилася і армійська версія Tudors, яка стала успішною статтею експорту, і експортувалася навіть до Австралії.

У 1946 році до автомобільного заводу в Болеславі, в якості філії, була приєднана майстерня Петера в Врчлабі. Першими автомобілями, випущеними на цьому виробництві, стали машини швидкої допомоги на платформі Škoda 1101 (з 1949 на базі моделі 1102, яка відрізнялася від попередньої незначними модифікаціями).

1950-1955 Седан Škoda 1200

Škoda 1200 символізувала собою великі зміни. Цей чотиридверний автомобіль з суцільнометалевим кузовом, мав закруглені обриси кузова, з об'ємом двигуна в 1221 куб.см. і потужністю в 36 к.с. вироблявся з 1952 року. В якості комунального автомобіля він отримав 4 додаткові версії кузова - фургон, універсал, пік-ап і «автомобіль швидкої допомоги». У перші повоєнні роки чехословацькі автомобілі досить широко експортували, аж до Австралії. Але з п'ятдесятих років їх почали поставляти в основному в соцкраїни. Універсали Škoda 1200, наприклад, працювали в СРСР у Швидкої допомоги до середини 60-х років. Особливою повагою радянських водіїв-далекобійників користувалися тягачі Škoda. Машини, які цінували за комфорт і надійність, випускав завод ЛІАЗ. Збіг з радянською назвою випадкове, «Ліберецьким автозаводом» стали називати колишній РАФ, куплений фірмою «Лаурін-Клемент» в 1911-му. Також, марка Škoda в СРСР була відома залізничними локомотивами і тролейбусам. Нині цей підрозділ до Škoda Auto відношення не має. Тоді ж у Пльзені почали і виробництво «Шкоди-1101» - модернізованої версії передвоєнного «Популяра», а також моделі «Суперб» зі зміненим дизайном. У соціалістичній Чехословаччині підхід до модельного ряду став іншим. Зняли з виробництва представницький «Суперб», родстери на базі моделей 1101 і 1102 призначалися в основному для експорту. З майже 1900 відкритих машин моделі 1102 лише три продали в Чехословаччині. Та й взагалі в 1952-му в країні нові автомобілі придбали лише 53 людини, решта розходилися по партійним і державним структурам. Цікаво, що в 1951-1952 рр.., в часи максимальної централізації націоналізованої промисловості, на заводі «Шкода» було зібрано близько 2100 автомобілів «Татра».

1955-1960 Škoda 440 - Spartak

Незважаючи на величезні економічні та політичні труднощі цього періоду, компанія зберегла відносно високі стандарти виробництва, що добре видно на прикладах машин тих років. У 1954 Škoda презентувала прототип нової моделі, який отримав назву Spartak, роком пізніше ця модель вже була представлена суспільству  під назвою Škoda 440, але, не дивлячись на це, в історію нова модель увійшла все ж як Spartak. Spartak мав двигун об'ємом майже 1,1 літра і потужністю в 40 к.с. і був продуктом редизайну моделі 1101. Новинка отримала алюмінієвий кузов, нову вентиляційну систему і карбюратор. У 1957 році з'явилася SKODA 445 після збільшення обсягу двигуна до 1221 см3 попередньої моделі. Трохи пізніше з'явилася спортивна версія моделі, що отримала популярність під назвою Škoda 450. Модель мала складний дах і модифікований двох карбюраторний двигун потужністю 50 к.с., в наслідок чотириста п'ятдесят моделей вироблялися на заводі Квасині.

1960 – 1965 Octavia and Felicia

У 1959 році всі моделі Škoda отримали новий фронтальний дизайн з пружинними ресорами і телескопічними амортизаторами та були представлені, як нова лінійка бренду. Škoda 440 стала Octavia (назва Octavia від цифри вісім, тому що модель стала восьмою в лінійці бренду після Другої світової війни), 445 стала Octavia Super, а 450 модель отримала ім'я Felicia (на латині felicitas означає удача). У той же час були додані такі моделі як Octavia Touring Sport з двигуном від Felicia в 50 к.с. і Felicia Super і Octavia 1200 Touring Sport в 1961 році, обидві моделі з двигуном в 55 к.с. І нарешті, дуже популярна модель тих часів Octavia Estate, яка  зазнавши безліч модифікацій залишалася у виробництві до 1971 року!

1965-1970 Škoda 1000 MB

Першим прототипом абсолютно нового автомобіля створеного на початку 1956 року і представленого в 1964 стала модель Škoda 1000 MB. Якраз в той же час був побудований абсолютно новий завод у Болеславі для виробництва Škoda. Нова Škoda 1000 MB мала 4-х циліндровий двигун з рідким охолодженням, об'ємом в 988 см3 і 45 к.с., вбудованим в тильну сторону кузова. Седан Škoda 1000 MBG і дводверна Škoda 1000 MBX (49 к.с.) стали варіаціями, випущеними на основі базової моделі. Після подальших доробок ці моделі доповнили лінійку Škoda, отримавши двигун об'ємом 1,1 л.

1970-1975 Škoda 100/110

Наступна новинка з'явилася в 1969. Нова Škoda 100/110 отримала більш-менш істотний фейсліфт попередньої моделі. Це був більш сучасний кузов, дискові гальма на передніх колесах і новий інтер'єр, а також удосконалений мотор. Так Škoda 100, створена на базі моделей Škoda 1000 MB і 1100 MB стала моделлю 110.

1975-1980 Škoda 110 LS, 105 S/ 120 GLS

Škoda 110 R, дводверне спортивне купе з двигуном 1,1 л. і 62 к.с. було запущене у виробництво в 1970 в Квасинах. Седан отримав такий же двигун і ім'я SKODA110 LS. На тій же основі були створені спортивні версії Š 130 RS і 200 RS. А ось нова модель 120, представлена в 1976 році на виставці Brno, отримала абсолютно інший рівень модернізації: автомобіль мав новий кузов, інтер'єр і дизайн приладової дошки та новий вид радіаторної решітки. Дві базові моделі SKODA105 з 1л-двигуном і SKODA120 з двигуном в 1,2 л. вироблялися у всіляких версіях: від недорого SKODA105 S до престижного 120 GLS.

1980-1985 SKODA130 та Garde/Rapid coupe

Незважаючи на дизайн колишніх моделей SKODA 105/120 був здійснений значний крок вперед. Після низки удосконалень в 1983 році у SKODA з'явились  13-дюймові колеса, пластиковий бампер і інші модифікації. А роком пізніше з'явилася нова модель 130, з п'ятиступінчастою коробкою передач, легким керуванням і задньою віссю. Garde, двохдверне купе, яке вироблялося на заводі в Квасинах з 1981 року, трохи пізніше після доопрацювання 130-ки, модель була перейменована в SKODA Rapid.

1985-1990 Model M type 105/120 and the SKODAFavorit

Виробництво модернізованої 120-ки в ряду 105/120/130 закінчилось  в 1990. На зміну їй прийшла нова модель, представлена на виставці Брно - SKODAFavorit, до створення якої доклав зусилля легендарний італійський дизайнер Бертоне. Базова версія Favorit була забезпечена 4-х циліндровим двигуном об'ємом 1,3 л. і потужністю від 40 до 50 kW.

1990-1995 Forman, pick-up and SKODAFelicia

Favorit у версії Forman на заводі в Врчлабе з кінця 1990 року (також в числі т.зв. спеціальних моделей з 1992 року). У квітні 1991 року SKODA стала частиною німецького концерну Volkswagen і першою загальною моделлю стала Felicia, яка була запущена у виробництво в 1994 році. Крім Шкодовських двигунів потужністю 40 і 50 kW, Volkswagen також виробляв і встановлював на Felicia бензиновий двигун 1.6 MPI/55 kW і дизельний 1.9 D/47 kW. На виставку в Брно влітку 1995 SKODA представила Felicia в кузові wagon, а в серпні того ж року була проведена комерційна версія pick-up та інші модифікації, такі як Van і Van-Plus.

1995-2000 SKODA Octavia and Fabia

У вересні 1996 року була випущена модель Octavia в кузові ліфтбек, доповнивши своєю появою сімейство автомобілів SKODA середнього класу, а світова прем'єра моделі в кузові Combi відбулася двома роками пізніше. В Україні ця модель виробляється і до цих пір, тому що користується величезним попитом, головним чином завдяки своїй надійності і якості і носить назву Octavia Tour. Послідовницею ж моделі Felicia стала представлена в 1999 році компактна модель від Škoda – SKODA Fabia. Спочатку вона була обладнана двигунами 1.4 MPI/50 kW, 1.4 16V/74 kW і 1.9 SDI/47 kW, а пізніше ряд двигунів для моделі був розширений. Протягом 1997-2000 років було вироблено більш ніж 4000 автомобілів Felicia Fun - машини для активного відпочинку, розроблені на основі моделі pick-up. Сьогодні модель Fabia вже не виробляється в Чехії, а в Україні вона буде повністю знята з виробництва на початку 2008 року. Причина тому - що прийшла їй на зміну Fabia нового покоління Fabia New.

2000-2005 Superb, New Octavia (Octavia A5), Fabia Combi

У 2000 році відбулася світова прем'єра нової версії Fabia - Fabia Combi (Седан з'явився роком пізніше). У 2001 SKODA розширила свій модельний ряд, завдяки ще одній моделі. Це був шикарний лімузин Superb, вироблений на нових потужностях заводу в Квасинах. У 2006 році Superb піддався рестайлінгу, трохи змінився дизайн радіаторної решітки, фар і з'явилися повторювачі повторів на бічних дзеркалах заднього виду. Модель Octavia побачила свого спадкоємця в 2004 році. Нова SKODA Octavia виробляється і зараз в кузові ліфтбек і комбі, а також у версії 4х4. Сама остання версія New Octavia RS в ряду Octavia з'явилася в кінці 2005 року. Завдяки своїй якості модель завоювала низку престижних нагород, включаючи титул автомобіль року в кількох європейських країнах.

2012-2013 SKODA Rapid, Octavia A7, Superb FL

Новий дизайн SKODA вперше впроваджений в новій моделі C-класу SKODA Rapid, бюджетному ліфтбек з унікальними габаритами і розміром багажника. З початком 2013 в продажах з'явилася Octavia третього покоління.

Моделі Škoda Octavia і Škoda Octavia Combi є серцем марки ŠKODA. Жодна інша модель в історії бренду не була більш успішною. З 1996 року Škoda Octavia дивувала сучасним дизайном, значним простором і високою функціональністю. Нова модель, яку було представлено ŠKODA AUTO в кінці 2012 року, продовжує йти шляхом, який було розпочато попередніми поколіннями Škoda Octavia. Завдяки революційному дизайну MQB, Octavia також пропонує ряд вдосконалень і технічних інновацій, що вперше з'явились в моделях ŠKODA.

Навесні 2013 р. на виставці в Шанхаї світ побачив оновлений Superb. Преміальна модель перейняла найкраще з нового стилю SKODA і стала ще яскравіше і привабливіше.

Skoda Superb пропонує надзвичайну якість за унікальною ціною у верхній середній категорії. Простір, технічний рівень, та привабливість ціни є зразковими. Форма кузова є спортивною і елегантною одночасно. Це винятковий випадок, коли побажання розуму і емоції знаходяться в гармонії. Фейсліфтинг другого покоління Superb в 2013 році, з використанням елементів нового дизайну бренду, посилює поєднання динамізму і елегантності.

Осінь 2013 

Восени 2013 ŠKODA запустила Rapid Spaceback - найперший хетчбек марки в цьому сегменті! Сучасний і живий дизайн Spaceback базується на фундаменті якості: зовнішній вигляд передньої частини до  стійки В збігається з Rapid, який виграв нагороду Red Dot Award Design. У той час як версія ліфтбек орієнтована на більш консервативних клієнтів, нова модель пропонує більше стилю і динамізм. Хвіст, що нагадує універсал з його силуетом і практичністю, відіграє вирішальну роль у створенні цього враження. Це рішення є не тільки елегантним, але і "просто геніальним". Великий бічні вікна між стійками С і D не тільки візуально полегшують контур, але і покращують огляд назад та вбік. Це відрізняє Rapid Spaceback від хетчбеків більшості конкурентів.

Після фейсліфтингу Škoda Yeti, що був представлений восени 2013 року, було запропоновано дві версії дизайну: стильний Yeti, та більш рішучий Yeti Outdoor. Кожна версія має своє особливе «обличчя», створене в стилі нового дизайну Škoda. Проте, обидві версії мають спільну розумну конфігурацію внутрішнього простору з великою кількістю "просто геніальних" елементів. Деякі з них - такі як задні сидіння Varioflex - відомі з моменту до модернізації.  Інші з'являються в моделі Yeti вперше. Позиція моделі Yeti в агресивному конкурентному середовищі SUV-сегмента А підкріплюється технічними інноваціями. Новою функцією в автомобілях ŠKODA є задня камера паркування, зображення з якої передається на дисплей навігаційної системи.